video 2 orang abang buli adiknya masih kecil dengan kejam sekali-sakit dada adik

mana ayah dan ibu budak ni tak tengok ker adik jadi mangsa buli abangnya..sakit sangat perut tu tengok pun dah tahu macam mana dia nak bagitahu kt ibunya tentang yang abang buat
0 Komentar untuk "video 2 orang abang buli adiknya masih kecil dengan kejam sekali-sakit dada adik"

 
Copyright © 2014 Oh Ketum - All Rights Reserved
Template By Catatan Info